Menu
Pro hledaný termín nebyly nalezeny žádné výsledky.
Zpět na: Více utrácet nás nutí finty supermarketů
Je to nesmysl, že nás markety nutí utrácet víc než bychom chtěli. Nikdo nestojí u vchodu do prodejen a netáhne nás za ruce k regálům se zbožím a nehází nám do vozíků a nákupních košíků nic proti naší vůli. Nepatřím k movitým lidem, kteří si nemusí příliš hlídat výdaje. Naopak. Ovšem konkrétně mě velmi vyhovuje pestrá nabídka. Protože patřím spíše k nerozhodným zákazníkům, tak jsem ráda, že je mi zboží nabízeno v pestré škále. I když vejdu do obchodu s lístkem, na kterém jsem si předem připravila, co potřebuju koupit, tak většinou díky bohatým a přehledným nabídkám v obchodech si občas přinesu domů zboží více než jsem zamýšlela. Ovšem žádné zbytečnosti. Jen si občas doma při psaní seznamu, co koupím, hned na všechno potřebné nevzpomenu. A nikdy neodcházím z obchodů, ani internetových, s pocitem, že si odnáším něco, co mi obchodníci vnutili. Jisté obchodní psychologie je jistě potřeba, ale jsem přesvědčena, že je to proto, že zboží se musí nabízet k prodeji lákavě a s přehledem, aby bylo prodejné a aby nakupování bylo pro nás zákazníky stále příjemné. ;-)
Chodím nakupovat se seznamem. Snažím se nechodit tam víc než 3x týdně a mít představu, co se bude příštích pár dní vařit. Hlad u mě moc nefunguje, na ulici ani v autě nejím. Teď lituju prodavačky, že musí mít ty gumové rukavice, já v tom doma vydržím max. 15 minut než umyju koupelnu a WC. A ještě víc je lituju na vánoce, když tam kvákají celý den koledy.
Dražší zboží zboží je vždy blíž po ruce - nemám čas zdržovat se hledáním, tak sáhnu po první věci. Líbivá hudba vzbuzující uvolněnost - výsledný efekt je stejný jako v předchozím případě. A tak je tomu i u dalších triků. Všechno to je dobře promyšlená psychologická hra.
Nejen markety, ale každej se snaží vnutit zákazníkovi (klientovi) co nejvíc svých produktů za co nejvíc peněz......15 let na výchovu dítěte k logickému myšlení při nákupech by mělo stačit...
P.S.Jdeme do ,,marketu"se seznamem toho co potřebujem a nechceme kupovat zbytečnosti.A ono to ,,fakt,fak-jů funguje.Akorát to stejně stojí moc peněz jelikož je tu draho.Zdraví Vladimír Fulka-nákupu půlka*15*.
Vláďo přesně...dělám to tak stejně, ale běda, když lístek se seznamem ztratím....pak pro jistotu koupím i co nemám, abych nemusel jít podruhé do marketu
Zdravím ,,nákupníky"-na to je vymyšlen marketingový systém!Přesně jak je popsáno-co je v úrovni očí je vnímáno pozitivně,totéž systém průchodu uličkami které musím projít,ač nechci.A na závěr regálky před pokladnami,kde jsou ,,lákadla"se sladkostmi pro děti!!!Vidí to,tak to chtějí,ale rozmluvte ve frontě dítku,že to není nutné koupit!Ano je to psychologie nákupu.Vyvinuli to už do dokonalosti,aby tržeb bylo dosti.*3*
Systém nesystém, přesně vím co koupit dlé lístku a mohou mně políbit šos. A skutečně hořké 12 st. pivo ve slevě to se neztratí ani v počtu 5-10 kousků.
nakupuju v polsku, nyní se nestačím divit, jak je u nás draho
Romane souhlasím, že jsou u nás potraviny značně předražené. Přesto, potravinám z Polska, se se vyhýbám! Již mnohokrát se mi to vyplatilo. Platí, že né všechno co je drahé, je kvalitní. Dvojnásobně platí, že levná věc, drahá věc. Zdraví je základ a penězi se uplatit nedá.
prodám hifivěž philips cena 1000
Kdysi jsem nedokázal pochopit jak moje známá může při nákupu v L…u utratit 1 000,- Kč (měla manžela a 3 dorůstající děti). Já tam utratil vždy do 200,- Kč. Nyní jsme rodina se 3 dospívajícími dětmi a hromadou „pets“. Nákup za 2 500,- Kč není problém. Všechno sežerou, nevyhodí se vůbec nic. Tož tak.
Zásadně nakupuji to, co opravdu potřebuji. Různé podivné akce nevnímám. A pokud hraje hlasitá hudba, okolo vánoc koledy a nebo mě nepříjemný zpěv - odcházím a nic nekupuji.
Pod 1500kč za týden? To sakra žerete kořínky? Není divu že vypadáte jak sráči.
*21*
co ty jsi za blbé hovado, to se fakt nevidí
...zajímavý, že vypadáš úplně stejně jako ostatní přispivatelé :-)
Ty vypadáš určitě dobře, velký mastný pupek a za pár let infarkt. Tak si to užij..
Chodit nakupovat pouze a jedině se seznamem a najedená. A peněz se ušetří.... *6*9
Ta pětka funguje na koho? Když slyším z prodejny tu prostoduchou produkci z rádia, tak tam ani nevkročím.
Hudbu v marketech nevnímám...
Líbivou hudbu nevnímám, přesněji řečeno beru ji jako kulisu a do obchodu jdu pro konkrétní věci a cíleně si vybírám.
Do supermarketů nechodíme, máme v okolí malé obchody a tam je vše za slušné ceny a též pohoda bez front*5*
Já ty triky už dávno znám,takže to na mně neplatí.Nakoupím co opravdu potřebuju a nějaký akce 2+1 zdarma apod.mě nezajímají.
Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.
Zdarma produkt k testování!
Reklama