Menu
Pro hledaný termín nebyly nalezeny žádné výsledky.
Zpět na: Triky obchodníků, které vás nutí více nakupovat
Ovšem nejhnusnější je, když prodejci, což nyní dělá s oblibou Albert, nastrkají v regálu s pečivem pečivo staré, tvrdé., namíchají je tak mezi čerstvé pečivo, které spolu se starým podstrčí dopředu a snaží se tak takové pečivo prodat. To se nám často stává a jde vidět jak si zmíněný prodejce váží zákazníků.
Naprosta pravda, mam ve svem okoli jen dva Alberty. "Pecivo" v nich prodavane je opravdu hruza, pokud ovsem v 16 hodin vubec nejake je. Recyklace tvrdeho peciva, at uz nakrajenim na platky, nebo primychanim do cerstveho peciva, je zcela bezna a u tohoto retezce snad i normou. Prichut plisne v pecivu take neni vyjimkou - proc asi?
Ano, je to tak, jsem rád, že nejsme sami, kteří takovou zkušenost s řetězcem mají. Dopékané pečivo od Albert je největší hnus.
Myslím, že jsme se vyhnuli také nefér jednání v prodejně JENAnábytek, kdy jsme původně zajásali nad 50ti procentní slevou u obývací stěny Cino poskytované údajně v rámci otevření nové prodejny v Kolíně.. Slevu 50% z ceny prý můžeme dostat pokud si stěnu zakoupíme do konce měsíce. Po slevě je prý konečná cena 28.000 Kč. Zřejmě jsme ale udělali dobře když jsme si jí neobjednali a s chladnou hlavou až doma popřemýšleli. Proč ostatní obývací stěny se cenově pohybují v rozmezí 18.000 - 25.000 Kč a zrovna tato s tak velkou slevou a přitom se nijak nelišící od ostatních ani počtem komponentů stojí "náhodou" víc než 2x tolik ? Nevím, ale je to podivné. A ještě podivnější je, že jak jsme zjistili na netu, tam stojí jen 25.000 Kč. Že by také jeden z triků prodejců?
Jsou to zločinecké organizace,kterým to tento stát umožňuje
kaufland v Mariánských lázní je v tomto přeborník.
ano okrádají nás a to vše podporuje stát
tak jist se musí,malé obchody jsou pryč a ted drahé,hnusné chutě,samá chemie a jěště vás oberou
Obchodníci jsou d*b*ln*. 10% mužů nepřečte černý tisk na tmavočerveném podkladě. Týká se to i určitého menšího množství žen. Dohromady jde o nezanedbatelný podíl z potencionálních zákazníků. Některé prodejny (NORMA) používají v liště s cenovkami jako podkladovou barvu rovněž červenou, na které ty slavné červené cenovky úplně zanikají. Prostě profesionálové každým coulem !!!
Namíchané staré rohlíky do čerstvých pamatuju jako malá holka ještě za totality. Slevy, na které se nachytá kdekdo jsou pořád. Kupuju jen to, co spotřebuju. V zásobě mám jen mouku, těstoviny, cukr, luštěniny, rýži, olej, čaj, tak jedno balení a víno. Ve slevě kupuju drogerii, prací gel, kapsle do myčky a čističe. Doma jsme jen dva a mám raději všechno čerstvé. Je pravda, že muž si musel zvykat, že nebude pořád salám, ale spíš upečené maso, ale zvykl si. Rodiny s více členy to mají asi horší.
Na reklamy se nachytat nedám.Taky mi vadí staré rohlíky v čerstvých.A ještě vůbec je nejlepší,když bydlíte na vesnici nemáte auto a je tu jen jeden obchod "COOL" a to se u pokladny nestačíte divit.A pak jedete do města a potkáte zelináře,který kupuje ovoce a zeleninu v "TESCU" v akci a pak zjistíte,že to prodává o 100% dražší.Tak to je síla.
Obchodníci to na náš zkoušejí, co všechno si necháme líbit. Já se ale dokáží ozvat. Dobře znám práci v řetězci.:-O
Podmínky a pravidla pro vkládání příspěvků. Diskusní příspěvky vyjadřují názor jejich pisatelů a redakce za ně nenese zodpovědnost. Redakce si vyhrazuje právo smazat příspěvek nebo obrázek, který obsahuje vulgární výrazy či fotografie, urážky nebo jinak odporuje dobrým mravům a zákonům ČR. Odstraněny budou opakovaně vkládané vzkazy, stejně jako odkazy, které se netýkají tématu nebo obsahují neplacenou reklamu.
Zdarma produkt k testování!
Reklama